Capítol 38: Preguntes

Perdona, em pots dir la hora? Perdona, em pots deixar el boli? Perdona, ja sé que et dec semblar un pesat, però no tindràs pas un regle? M’has ajudat molt a l’exàmen, te puc convidar a un café? El vols amb sucre o sense? Crec que no ens hem presentat: jo soc l’Enric tu ets…? I d’on ets? I quina música t’agrada? Ah, doncs dintre de poc faran un concert al meu poble, els vols venir a veure? Tens cotxe? Vols que vingui jo a buscarte? A quina hora? Estàs llesta, Laura? Saps que estàs molt guapa amb aquest vestit? Què vols per beure? M’encanta aquesta cançó, i a tu? Ja t’he dit que estàs molt guapa amb aquest vestit? S’esta fent tard, vols quedarte a dormir a casa meva? Vols algu per beure? Amb gel o sense? Te puc fer una pregunta molt personal? Creus en els amors a primera vista? Creus que algú es pot enamorar enmig d’un exàmen, només per veure un clatell? Laura, vols sortir amb mi? Fer ho aquí, estàs segura? Vols cereals per esmorzar? Vols un café? Te va agradar l’ho d’ahir? Vols que repetim? Et fa res si fumo? Et sembla que anem massa ràpid? A mi també, pero no creus que és millor així que no pas haver d’esperar-nos? Vinga, anem cap a la uni? Laura, pots quedar per aquesta tarda? Laura, pots quedar per aquest finde? Laura, pots quedar aquesta setmana? Laura, vols que quedem per repassar apunts? I després anar al cine? Vols que sortim de festa? I qué, ja has trobat feina per aquest estiu? Ah sí, de recepcionista? Quan comences? I quant cobres? Creus que entre el teu sou i el meu ens donarà per comprar aquell piset prop de la costa? Què te sembla a tu? Es un bon lloc per viure-hi, no? Ens el quedem doncs? Què tal el teu primer dia? Esgotador, no? Creus que ho podàs aguantar? Podrem fer l’esforç els dos junts, no Laura? Quin programa vols veure? Què estàs llegint? Quin mal temps que fa, oi? No se’t fa pesada la rutina? Crec que m’apuntaré a un gimnàs, et sembla bé? M’han fet fora de la feina, t’ho pots creure!? No tenen prou amb haver-me ficat de becari que a sobre m’han de fer fora just ara, a final de mes!? I ara on busco feina, jo!? Has vist si accepten currículums al súper? Creus que aquesta tarda estarà oberta? Aquesta tarda sortiré a repartir currículums, et fa res que agafi el cotxe? Ja ho sé que tens encarrecs, però com que vagi jo al poble del costat? Encara no està el sopar fet!? Ho sento, ja sé que estàs cansada, no ploris, em perdones? Sap on estan les claus del cotxe? Tens canvi per tabac? Per què coi ho he de deixar? D’alguna cosa he de morir, no? Clases de aerobic? Perquè m’hauria de semblar malament? No estàs farta d’aquests polítics? Has vist on són les meves sandàlies? Qui trucava? Qui és el Toni? Un company de aerobic tan tard? On eres? Doncs perquè arribes a aquestes hores? Com que et deixi estar? Com que marxes? On vas Laura? On vas?

FI?

Sí, fi.

Ok, com que estic aburrit (i vosaltres suposo que també), podeu posar en els vostres comentaris fins a tres preguntes. Quan hagin passat un parell de capítols us les respondré en un capítol titulat “Respostes”. Podeu preguntar el que sigui ja sigui una xorrada, una cosa seria, una cosa rara, qualsevol pregunta! (Ara, que la respongui o no, depén de lu ofensiu o personal que sigui :P)

Som-hi i disfruteu del vostre estiu!!

PD/ http://grooveshark.com/s/Preguntas/2W7BHa?src=5

4 comentarios en “Capítol 38: Preguntes

    1. A la merda, no em puc estar de respondre les preguntes ara xD
      1) Perque és un nom simple, bonic, català i m’agrada. No fa alusió a cap Laura que he conegut en especial.
      2) És a través de les preguntes que surgeixen les respostes. Si la gent no tingues preguntes, no tindria voluntat de coneixer als demés i al món que l’envolta (ara que, dites així totes de cop, agobien una mica, potser xD)
      3) Sí, ho sé perque m’has comentat 🙂

      Me gusta

  1. Ara jo! xD Tot i que em posin molt nerviosa tantes preguntes juntes, trobo que és una manera molt original d’explicar una relació. 🙂 M’agrada el relat!! ^^
    1) On t’imagines que es perdrien l’Enric i la Laura? (vull dir lloc, situació aproximada, etc)
    2) Fins quan pot durar l’amor?
    3) Quines flors es regalen l’Enric i la Laura? xD

    i com que les regles mai han estat el meu fort…. una quarta pregunta i tot! 🙂

    4) De quina cosa no et pots desprendre mai? 🙂

    Apa, a gaudir de les preguntes i espero respostes! ^^

    Me gusta

    1. Gracies, a vegades me passo una mica, però procuro fer uns bons relats 🙂
      I ara a contestar!
      1) Segurament en alguna platja o bosc de la zona, no ho sé ben bé
      2) L’amor és etern mentres dura (que és el mateix que dir “ni puta idea” xD)
      3) Roses. Les clàsiques roses dels enamorats que no saben qué regalar-se i es regalen roses.
      Hmmm, acceptaré la 4), pero només perque em caus bé 😉
      4) L’ordinador, les llibretes, les claus (ai quan ho faig xD) i obviament, tots els meus lectors (i en especial les lectores 😉 )

      Me gusta

Responder

