Capítol 34: @m0r v1r†u4l <3

<<Noe_Mona>> (L)(L) acaba d’obrir la sessió (15:32)

charlie544 diu (15:47):

hola

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (15:48):

hola

*charlie544 diu (15:48):

tu ets la Noe oi?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (15:49):

si

i tu qui ets?

*charlie544 diu (15:49):

soc en carles

ens vam coneixer en aquella web de contactes

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (15:49):

aaaaa

si ja ho recordo

tu eres el noi ros, no?

*charlie544 diu (15:51):

no, jo tinc el cabell negre :/

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (15:52):

ui, perdona me confos 😛

*charlie544 diu (15:52):

no pasa res xD

*charlie544 diu (15:58):

bueno…

i que t’expliques?

[…]

-1 setmana més tard-

[…]

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:11):

d veritat?

*charlie544 diu (20:11):

sisi en el pitjor moment XD

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:12):

xD

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:14):

moltes gracies ^_^

*charlie544 diu (20:14):

pk?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:14):

per ferme riure

ho necesitava

*charlie544 diu (20:14):

xq?

pasa algu?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:15):

no no tranquil

no es res

*charlie544 diu (20:16):

pots explicar-ho si vols

potser t’ajudarà 🙂

*charlie544 diu (20:19):

hola?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:20):

es el meu novio

resulta que es molt gelós i…

[…]

-3 dies més tard-

<<Noe_Mona>> (L)(L) acaba d’obrir la sessió (17:21)

*charlie544 diu (17:21):

holaaa

*charlie544 diu (17:24):

hola?

*charlie544 diu (17:32):

eo?

*charlie544 diu (17:41):

pouiyutkryejt

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:45):

només he entrat per mirar el correu

dew

<<Noe_Mona>> (L)(L) acaba de tancar la sessió (17:45)

-2 dies més tard-

<<Noe_Mona>> (L)(L) acaba d’obrir la sessió (20:47)

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:50):

hola

no em dius res? 😦

*charlie544 diu (20:50):

no sabia si avui estaries d’humor

com estas?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:50):

una mica malament

*charlie544 diu (20:51):

xq? D:

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:51):

el meu novio ma deixat

*charlie544 diu (20:52):

:O

com ha estat aixo?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:53):

resulta que estaba sortint amb una altra (sense que ni m’enterés)

ha hagut de triar i l’ha escollit a ella

es veu que a mi només em volia per petonejar-se

*charlie544 diu (20:55):

mare meva

quin porc

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:56):

si

em pensava que jo era especial per a ell

com a mínim ell era especial per mi…

*charlie544 diu (20:57):

vaja…

no se q dirte

em sap greu per tot el q has passat 😦

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:58):

no es res

aixo em demostra una lliçó:

no estic preparada per enamorarme

*charlie544 diu (20:58):

xq dius això? D:

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (20:59):

Perque sóc massa innocent i sempre m’acaben enredant.

I després sóc jo la que s’acaba emportant una decepció…

L’amor es massa complicat per mi…

*charlie544 diu (21:00):

No diguis això

l’amor pot ser complicat

pero mereix la pena seguir el seu camí 🙂

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:00):

No sabria dirte…

Fins ara només m’ha donat decepcions…

*charlie544 diu (21:01):

tranquila

ja t’arribarà el moment 😉

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:01):

I si quan arriba no el sé aprofitar?

ja te dit que sóc massa innocent

no faig més que equivocarme amb la gent

*charlie544 diu (21:02):

bueno

equivocarse està b

sempre i quan aprenguis la lliçó 🙂

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:03):

aquesta és una lliçó que estic cansada d repetir

*charlie544 diu (21:03):

va anims! ara no et pots ensorrar!

segueix lluitant!

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:04)

No se…

[…]

-1 mes més tard-

[…]

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (00:21):

i llavors que va passar? :O

*charlie544 diu (00:21):

Llavors va obrir la porta…

I es va trobar…

Un pinguí amb ulleres!

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (oo:22):

xD

expliques cada historia més divertida XDD

*charlie544 diu (00:22):

la veritat es q la meitat me les invento pel camí xD

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (00:22):

xD

Carles

*charlie544 diu (00:22):

digues Noe

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (00:23):

Moltes gracies per ajudarme durant aquest mes 🙂

*charlie544 diu (00:23):

No es mereixen

per això estàn els amics no? 😉

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (00:23):

Pero vegades penso que no se…

parlo massa amb tu

*charlie544 diu (00:24):

q vols dir?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (00:24):

tu has vist l’hora q es?

Jo normalment aquestes hores ja sóc al llit!

pero quant parlo amb tu sem passa el temps volant

no sé q em passa ultimament…

*charlie544 diu (00:25):

Deu ser que tens son

apa, ves a dormir

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (00:26):

potser si…

bona nit 🙂

*charlie544 diu (00:26):

nanit 😉

<<Noe_Mona>> (L)(L) acaba de tancar la sessió (00:27)

<<2 dies més tard>>

<<Noe_Mona>> (L)(L) acaba d’obrir la sessió (19:53)

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (19:53):

Carles

t’he de fer una proposició indecent.

*charlie544 diu (19:53):

oo vaja

digues d q es tracta

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (19:54):

aquest cap de setmana és el cumple d’una companya meva (la Clara, ja te n’he parlat)

i em preguntava si podries venir-hi *u*

*charlie544 diu (19:54):

vaja

es un oferiment molt temptador

pero crec q no encaixaria allà

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (19:55):

Vinga va, q només serà un dia!

I podràs tornar sa i estalvi ;D

*charlie544 diu (19:55):

Ho sento pero no puc acceptar la teva oferta

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (19:56):

veig que no ho entens Carles

et necesito

necesito que estiguis AQUÍ

ara mateix

necesito que m’animis

necesito que em diguis que tot anirà b

siusplau, vine Carles

sense tu, no serà el mateix 😦

*charlie544 diu (19:59):

Ho sento, pero de veritat no puc Noe

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (19:59):

vale…

ho entenc

pero et necesito Carles, d veritat 😦 😦

mai havia estat tant segura d’una cosa

*charlie544 diu (20:00):

bueno…

crec q el proxim cap de setmana el tinc lliure 🙂

[…]

-4 dies més tard-

[…]

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:04):

i quan em vegis q faras?

*charlie544 diu (21:04):

no sé

suposo q abraçarte

i donarte dos petons jeje

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:05):

^_^

sempre ets tan encantador…

*charlie544 diu (21:05):

Bueno, es el q intento jeje

xo d vegades no sempre em surt b

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:05):

vinga va, no diguis això

tot anirà b

ja u veuràs 😉

*charlie544 diu (21:07):

no se Noe, no se

ningú pot predir el futur

no se q pasarà

y si tot va malament?

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (21:07):

Carles

no et preocupis

sigues tu mateix

i ja està 🙂

bueno, vaig a dormir (tinc reventada avui)

ens veiem d’aquí 2 dies

dew (K)

*charlie544 diu (21:08):

dew 😉

<Noe_Mona>> (L)(L) acaba de tancar la sessió (21:09)

-3 dies més tard-

<Noe_Mona>> (L)(L) acaba d’obrir la sessió (16:58)

<<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:00):

ola carles ^^

et va agradar la visita?

*charlie544 diu (17:01):

Noe

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:01):

vas haver de marxar molt despressa  i no vam poder parlar

*charlie544 diu (17:01):

te d dir una cosa

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:02):

ui xdona

q és? digues

*charlie544 diu (17:02):

crec que ens hauriem de donar un temps

per mirar d’aclararnos

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:03):

q vols dir, carles?

*charlie544 diu (17:04):

el q llegeixes

crec q seria millor pels dos si deixessim de parlar durant un temps

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:04):

ja pero

QUÉ VOLS DIR AMB AIXÓ!?

*charlie544 diu (17:04):

a que ve que et possis d’aquesta manera?

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:05):

NO
A que ve que et possis tu a parlar així!?

He fet alguna cosa que t’ha molestat?

No t’agradat la visita?

Diguem, perqué de cop i volta vols que tallem la nostra conexió!

*charlie544 diu (17:07):

crec que ho necesitem, Noe

crec que tu ho necesites

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:08):

jo?

*charlie544 diu (17:08):

sí, tu

fa poc més de 2 mesos que ens coneixem

i en tot aquest temps no hem deixat d parlar

em volcat massa d nosaltres mateixos en les nostres converses

i ens hem acabat atraient

pero aquesta atracció només existeix en el món virtual

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:10):

m’estas dient lletja? 😡

*charlie544 diu (17:10):

t’estic dient que no vaig sentir res

ni quan et vaig veure a l’estació

ni quan vam passejar

ni quan vam dinar

ni quan em vas agafar de la mà

res de res!

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:11):

xo jo si q ho sento

ho sento des del primer moment

des que et vaig veure baixar del tren

des que el vent et va remoure els cabells

des que et vaig agafar la mà

jo si que ho tinc clar, Carles

*charlie544 diu (17:14):

ho sento Noe, pero jo no

només puc estimarte virtualment

et mereixes una cossa millor

seguir així no funcionaria

és massa decepcionant

ho sento, pero he d marxar

ja tornarem a parlar algún día

<Noe_Mona>> (L)(L) diu (17:17):

no siusplau no!

*charlie544 acaba de tancar la sessió (17:17)

FI (posiblement)

 

PD/ Si us heu fixat, al menú d dalt hi ha una pestaña nova que posa “Art” i que us portarà a la meva galeria de dibuixos i fotos del deviantart, per si us interessa 🙂

PPD/ També he possat pel menú de la dreta alguns dels enllaços de webs d’amigues, que algún cop he publicitat per aquí. Per si us interessa tmb. 😀

11 comentarios en “Capítol 34: @m0r v1r†u4l <3

  1. Ohhh!! És una mica com “Contra el vent del nord” però amb la diferència que ells dos es veuen abans i que ella s’enamora de la persona, i ell, de la “imatge virtual”… en fi, suposo que, per desgràcia, aquestes coses passen, i que deu ser fomut trobar-te en un dels dos casos… xD

    Jo crec que si alguna cosa ha de passar, ja passarà, i que si hi ha punts de contacte amb la realitat és perquè, qui més, qui menys, li ha passat alguna cosa similar.

    Mentre poguem continuar somiant arrai, les nits seran dolces, estant sol, enamorat, pensant en la imatge real de l’altre o estant amb aquella persona… 🙂

    Me gusta

  2. Jo també he pensat com l’Alba, hi ha una mica del “Contra el vent del nord” no? No hi crec en l’amor virtual, és massa fàcil. Estava clar que la història del Carles i de la Noe acabaria així… és molt fàcil enamorar-se per internet i en el fons és el pitjor que et pot passar a la vida, vaja crec jo.
    Us heu enamorat mai per internet? Quina va ser la vostra experiència? Jo per sort dels cops que m’he enamorat de veritat, que han estat dues, m’he sortit amb la meva i sense virtuades d’aquestes. Quina sort…fiu… malgrat que bé, ja fa temps que no estic amb ningú!

    un bol de mel!

    Me gusta

    1. Obviament que hi ha “contra vent del nord”. És inevitable ja que va ser el q em va inspirar a escriure aquest text. Però tmb hi ha posa’t la meva part, clar.
      I ja tornem altre cop amb el fatalisme de la dolça MEL… No tots els amors virtuals acaben en desgracia, si bé és veritat que tenen un alt percentatje de fracás. Però ningú pot anunciar com acabarà una història, només els qui l’escriuen poden fer-ho.
      Tot i que, per part meva, no va sortir gaire bé. L’únic amor virtual que vaig tenir (ara fa 1 any) no va acabar gaire bé, xo això ho atribueixo més a la meva naturalesa que no vas al métode. L’amor arriba de moltes maneres i no s’ha de desprestigiar cap.
      Gràcies MEL per desvetllar-nos una part de tu 😉

      PD/ un bol de mel x tu tmb! :3

      Me gusta

  3. Amors virtuals, també anomenats “amors a distáncia”. La culpa de que aquests amors acabin malament es de que els “enamorats” van massa de pressa, s’enamoren massa aviat. Per experiéncia dic que no sempre acaba malament. Si tots dos s’estimen i es veuen de tant en tant… Tot es voluntat!
    Dolça Mel… Em tens massa intrigada de saber qui ets, però vas dir que no ho diries i no et preguntaré.
    Ara vaig a pendre’m una infusió de melissa i…. Bona nit!

    P.D: que se m’ha oblidat dit-te, estimada Ombra, que m’encanta com escrius
    P.P.D: aviat, quan tingui temps actualitzare el blog jo, que sempre esta MTC actualitzant, em fot una mandra…
    P.P.P.D: http://wildart6.wordpress.com
    P.P.P.P.D: ho sento, havia de fer publicitat

    Me gusta

    1. Tens tota la raó Alba!
      Massa ràpid van les coses ara… massa instint i poc seny. No m’agrada.
      i Shadow, no sóc fatalista, sóc realista. M’agrada creure que sí, que tard o d’hora trobaré el noi de la meva vida, que el noi que m’estimo deixi els seus trueques amb noies que no valen la pena, perquè no s’ho valen, i que es fixi amb mi. Però sóc realista, sé que l’amor entre persones de la meva/nostra/vostra edat és bastant… no tothom busca el mateix. Per què ens hem de deprimir? Sol s’està molt bé, mires, calles o opines, crítiques, millores.

      Vaja, vaja o sigui que tu si que vas viure una història d’amor per internete? Uau, llavors, potser t’haurà estat un pel dur el “Contra el vent” no? I més encara escriure un escrit com aquest.
      Jo potser també vaig tenir una mena de … filtreiG? Va resultar que era un capullo…

      Aix nois, l’amor no és tant fàcil i menys si ens hem d’enamorar per internet.

      Petons dolços!

      Me gusta

      1. No m’agraden els realistes. Ja que treus el tema, quina edat tens tu? Jo tinc la que posa al meu perfil. Però bé, deixant de banda el tema he de anunciar una cosa.
        DINDINDINDINDINDINDINDINDINDINDIN!!!
        FELICITATS!! 😀 😀 😀
        Aquest ha estat el comentari nº100 del blog! Com a premi pots escollir entre:
        a) un viatge al país de la imaginació (totalment gratis)
        b) un pastís virtual (el sabor l’esculls tu)
        c) un capítol especial dedicat a tu en que seràs la protagonista (opció preferible)
        Envia la teva resposta amb a) b) o c) a:
        abismosliterarios@gmail.com
        I tindràs el teu premi tant bon punt el meu mico ajudant em desperti.
        Felicitats altre cop i tria sabiament! 😉

        Abraçades dolces a tu tmb!

        Me gusta

        1. Ara que haig de fer com “Contra en el vent”
          a) quina de les tres respostres preferiries que contestés
          b)… jajajaja

          diga’m egocèntrica, la C! Però és més…vull que sigui un escric meu. Jo també escric. Però potser l’extensió supera els requisits, són massa llarg.

          mmm l’edat. Que importa l’edat? Només són dos números. L’edat de les persones es mesura en la seva maduresa. O en el temps de la seva felicitat? mmm.

          101

          Me gusta

          1. Okay, es el teu premi, pero m’hauria fet ilusió poder fer un text homenatge…
            Quant és massa llarg? 1.000, 2.000, 10.000 paraules? Si fa falta es pot dividir en capítols, així serà més emocionant.
            A mi l’edat realment no m’importa, sé que només són dos dígits que no representen els estereotips que li venen marcats. Pero tinc curiositat per saber com t’he d’imaginar (sí, molt CVN). En fi, ja em diràs algú. O no. Fins aviat 😉
            101? És un enigma? Perque en binari no me cuadra…

            Me gusta

            1. Ui uiui…. porto 3 dies sense aparèixer i ja estem obrint temes?? Doncs bé, anem per parts, estimades ombres ensucrades virtuals… 🙂

              1) Amor virtual? desgraciadament aquest any en vaig tenir un, amb un company de classe a sobre… llavors, la situació era estranya, fer com si res a classe, i estar fins les …. xerrant i dient-nos cursilades… en fi, aquestes coses no funcionen, sobretot si un es massa apassionat i l’altre doncs es un sosaines xD

              2) Estic d’acord amb que per internet les coses van massa ràpides, de debò, però també depèn molt del grau de relació que vulguis, l’important és parlar-ne, i saber que vol cada part, sinó… malament!

              3) m’he enamorat de debò dos cops. el primer, va ser un desastre, i la relació mai va funcionar perquè hi havia massa amistat i no la volia trencar, tot i que ja m’ha dit que ell pensava que ens podia haver anat bé… i el segon cop, ha estat un altre desastre… si, el meu amiguet virutal, per molt que no ho vulgui admetre, em va calar bastant més fons del que hauria volgut. l’amor és una cosa estranya, però quan arribi, ja arribarà… 🙂

              4) Felicitats Mel!! M’encanta que ja s’hagi sobrepassat la màgica xifra de 100 comentaris, és un molt bon número! ^^
              I sí, un escrit mai és massa llarg, a no ser que es vulgui tallar per alguna bona raó.

              5) l’edat és el de menys, en un temps cronològic com el nostre, jo penso que, com sempre, l’important és la persona i no d’on és, quina edat té o si té 3 mans xD per tant… per molt intrigats que ens tinguis, jo voto per continuar dosificant la informació, és més divertit xD

              Bé, diria que no em deixo res a comentar… ara, com que ja estic de vacances crec que passaré per aquñi més sovint!

              Ens anem llegint, macos i maques, dolços i dolces!

              Me gusta

  4. Hola!!
    En primer lloc… Jo he tingut 2 experiencies “d’amor” virtual… una em va durar 6 mesos i va acabar be, i l’altra… bé, de l’altra millor no parlar-ne… Aixi que soposo que no puc opinar…

    En fi… M’he sentit bastant identificada amb la > (L)(L)…

    MEL, enhorabona! No tothom té aquest privilegi!! hahaha

    PD: Shadow, crec que amb el 101, es referia a que ara era el comentari 101, no crec que sigues cap enigma..
    Petons i fins una altra!

    Me gusta

Responder

