Capítol 29: Jardí

Vora casa meva hi ha un jardí

per on passejo cada matí,

on cullo flors per regalar-te,

on dormen les il·lusions que s’escapen.

Vora casa meva hi ha un jardí

per on passejo cada matí,

admirant la natura abrumadora,

que es va desvetllant cada hora.

Vora casa meva hi ha un jardí

per on passejo cada matí,

on sempre hi guardo les meves penes,

on van removent les arenes.

Vora casa meva hi ha un jardí

per on passejo cada matí,

recordant el temps com era

quan no hi havia cap problema.

Vora casa meva hi ha un jardí

per on passejo cada matí,

un lloc on jugar a ser un nen

un lloc on poder esperar el tren.

Vora casa meva hi ha un jardí

per on passejo cada matí,

esperant que poguis venir aquí

per poderte reunir amb mi.

FI

PD/ Inspirat en aquesta cançó (i en la foto):

PPD/ Podeu seguir votant els vostres escrits/relats preferits a la pestanya “Encuestas” de més amunt. Sigueu crítics per un dia!

2 comentarios en “Capítol 29: Jardí

  1. Que bonic i que primaveral! 🙂 M’agrada la teva vena poètica! ^^

    Mentre el llegia, l’he anat musicant mentalment… llàstima que de música en sàpiga lo just, com per no poder–lo musicar totalment… Ja trobaré algú que m’ajudi ja!

    De moment, amb collir les flors i poder-les olorar, ja sóc feliç! (o amb veure-les mentalment, també).

    Me gusta

Responder

