Capítol Especial Post-St. Jordi: Sinceritat

“El ladrón de orquídeas” + Foto antiga de l’institut + “Contra el viento del norte” + Una conversa amb una companya bloguera= Un Ferran massa sincer.

Si no he renovat en tot aquest temps en el blog ha estat per mandra. I decepció. Estic molt decepcionat amb mi mateix. I no volia que ho notessiu. Pero he decidit ser sincer. Expliclar la veritat aquí i ara i dir-vos que Maendra, encara no està preparada per tornar i es posible q no ho estigui per un temps, igual q jo.

Tinc molta feina per fer. I començare pel blog, que considero molt important. Important no només per mi, sino també per vosaltres. Pels que em llegiu, pels que em contesteu, pels que em seguiu. Ho sento si us he fet esperar massa. Per mi també ha estat molt dur no poder escriure i perdre habilitat amb la paraula. Pero no em serveixen les excuses. Per això torno a ser aquí amb vosaltres, en aquesta relació virtual. Procuraré escriure un cop per setmana, i procuraré complir-ho. No sé si ho podré fer, pero procuraré no decepcionar-vos (ni decepcionar-me altre cop).

Perdoneu q hagi fet tant tard en dir-vos aquestes quatre paraules. Pero necesitava aquest repós (i aquests dos dies de sinceritat extrema) per entendre q necesitava tornar d’alguna manera o altre. No sé fer-ho millor, així que espero q el meu escrit us alegri més que us desanimi. Torno a ser amb voslatres. Torno a escriure (potser no tant frequentment) pero torno a ser aqui. En carn i pluma.

Bona Post-Diada de Sant Jordi!

PD/ El títol d’aquest capítol està escollit expresament (o no) per fer referencia al blog de una amiga meva:

http://sincerament.com/

Ella em fa publicitat, osigui q ja està b que i torni el favor, despres d’aguantarme durant tota la nit (i per mirar de que s’animi a escriure (massa sincer, massa sincer)).

PPD/ No tinc ni idea de quan sera la proxima renovació, així que estigueu atents (o subscriviu-vos)!

PPPD/ A lo tonto, a lo tonto, el blog a arribat a tenir més de 1000 visites sense q jo renoves! Es deu a l’exit dels meus escrits? O sera q simplement la gent busca masses parides per internet? Realment es alucinant. Gracies a tots el q em segueixen! ^^

2 comentarios en “Capítol Especial Post-St. Jordi: Sinceritat

  1. Ja trobava a faltar els teus escrits, ni que sigui per disculpar-te per la falta de bloc! En fi, ja t’ho vaig dir i t’ho repeteixo (potser sóc una mica pesadeta) el teu benestar és el primer! En fi… Espero que com a mínim, la “relació” virtual torni a consolidar-se i poguem continuar filosofant!

    Salut! I bona diada (una mica tard xD)

    Me gusta

Responder

