Capítol 24: Colors

Sento molt no haver pogut postejar abans, però una tempesta huracà em va deixar sense ordinador momentaneament i no he tingut temps per penjar el que tenia. De totes maneres, com que sou quatre persones i us dóna una mica igual no em torturaré massa, però procuraré no perdre el ritme.

Us deixo amb l’escrit d’avui abans d’ahir. Disfruteu del Carnaval!

 

Colors

Negre es l’abisme on em trobo, pel que estic flotant. Negre és la foscor que m’atrapa, que em protegeix. I negres són els meus pensaments quan plou, quan la lluna no brilla.

Blau és el mar infinit en el que navego, un cel obert ple de posibilitats. Blava la calma per on em moc, dormida i silenciosa. I blaus són els meus records, la memòria perduda i alegre.

Vermell és el dolor que m’ofega, que ve des del passat per remoure el meu present. Vermella és la meva cara quan ploro, la meva sang quan em punxo. I vermelles són les teves galtes quan rius, quan et dic paraules a cau d’orella.

Groc és el camp de flors on m’estiro, quan el pes del mon se’m cau a sobre. Groga és la vitalitat que em sacseja després de la calma, l’esperança de un nou día. I grogues són les teves sabates, aquelles que segueixo en els dies de pluja.

Blanc és el paper en el que escric, que poc a poc s’omple de paraules, traços i idees, creant el món imposible, la ficció duradera. Blanca és la roba que duus posada, quan et somio i t’imagino en secret. I blancs som nosaltres, dos ocells que surquen el cel, dos núvols que suren dins l’infinit, dos estrelles d’esperança dins la negra nit.

FI

PD/ És el que té quan un has estat fent un treball tan xungo sobre el color. T’inspira.

PPD/ Próxim capítol: 10 març

3 comentarios en “Capítol 24: Colors

  1. Lila es el color de la alegria, la alegria que sento en certs punts de la vida quan me’n adono de que necessito fer un canvi de “chip” i el faig. Lila es com em sento quan les llagrimes salades de la meva cara vermella quan ploro s’ajunten amb l’aigua salada del mar blau que em calma.

    M’agrada molt aquesa entrada 😉

    Me gusta

  2. I taronja és la meva alegria, la meva vitalitat quan veig que les coses surten bé, quan les meves galtes vermelles segueixen aquelles sabates grogues que tant m’agraden, taronja quan ric, contenta de mi mateixa i quan imagino que tot pot anar bé, reconfortant-me les penes i les blaves llàgrimes de la negra solitud… Ah! I sense oblidar la blanca puresa dels somnis! Quan et despertes després d’aquell somni meravellós on hi èrem tu i jo, per mi, la vida és una mica més taronja!

    A mi també m’ha encantat l’entrada! 🙂

    Me gusta

  3. Verdes son fulles, verds són els teus somnis… I verda es la meva felicitat quan veig q us lluiu tant en els comentaris! Ara veig que els colors són un sistema de comunicació i expressió mundial. Gracies per deixarme tancar el cercle cromatic, a mi m’han agradat molt els vostres comentaris! 😀

    Me gusta

Responder

