Capítol 20: Retalls de somni (II)

Estem a 23-F, un dia que casi va passar a la historia. I ara aquí estem, 30 anys després, recordant el que va significar aquell petit moment. I escribint-ne de nous.

Continuem amb la història que vam deixar fa dos dies. Disfruteu-la i ens veiem a les post-dates i als comentaris!

Retalls de somni Cap 2.

Un dia, mentres estava col·locant paquets de cereals en un prestatge, vaig relliscar i vaig caure a sobre d’un client. Mentre li demanava disculpes i li preguntava si es trobava bé, les nostres mirades es van creuar -un moment, dos segons potser, però eterns-. Ell va dir que es trobava bé, però que si em podia apartar de sobre seu. I entre disculpes i perdons, em va voler ajudar a recollir l’escampall, però jo li vaig dir que no, que ja ho feia jo.

Quan se’n va anar, seguint la seva compra, vaig voler cridar-li alguna cosa, però la veu de la meva mare va resonar al meu cap. I em vaig convèncer que no, que era una estupidesa.
Però aquell client va tornar l’endemà i el dia següent fins que es va convertir en un client habitual i un dia, quan em tocava a la caixa registradora, me’l vaig tornar a trobar. Aquell dia em vaig atrevir a preguntar-li com es deia: em va contestar que Hugo.
A partir d’aquell moment, ens vam anar coneixent. Em va dir que era de Barcelona i que havia vingut a la ciutat per quedar-se una temporada. Ens vam anar explicant coses l’un de l’altre, i cada cosa que m’explicava, feia que recordés aquella il·lusió que creia perduda.
Un dia, quan feia una setmana que ja no venia, vaig pensar que potser se n’havia anat o que potser havia canviat de súper, que no l’importava. però aquell mateix dia va venir ell cap a mi amb un ram de flors a la mà. Tot va ser molt confús a partir d’aquell moment, gairebé de somni: un crit, una abraçada, un paseig amb carro de supermercat, una escapada, un sopar, un petó; no recordo què va ser real i que no, aquell dia. El que si sé, és que va ser el millor dia que vaig tenir.
Hugo em va deixar viure amb ell al seu apartament llogat i, durant un breu temps, vam ser feliços. Però la meva mare tenia raó: la vida t’acaba donant decepcions, sobretot de les persones que menys t’esperes.

TO BE CONCLUDED (a veure si en anglès queda millor xD)

PD/ He vist que hi ha hagut un descens en l’activitat del blog. Teniu massa feina? Publico massa ràpid? M’estic menjant massa el cap? Hauria de fer un marqueting menys directe? Les respostes als comentaris d’abaix, siusplau.

PPD/ No us podia deixar en aquest dia sense aquesta mítica cançó de la Trinca.

PPPD/ Pròxim capítol: 26 de Febrer

2 comentarios en “Capítol 20: Retalls de somni (II)

  1. Jajajaja! Gran cançó per un dia com avui, tot i que no hi fòssim pas!!
    “i llavors, quina nit, quina niiiit!” xDD

    Molt guai la conclusió del relat, tot i que jo em quedo més amb la primera part, els somnis i la necessitat de sentir-se viu, de fer alguna cosa que ens il·lusioni i ens ompli…. bé, en realitat, també passa aquí, amb la història de l’Hugo, però no ho sé, potser massa precipitat i tot…

    I sí, la gent té feina, però jo crec que a vegades (els ocellas fan cagarades), no cal menjar-se el cap, simplement deixar fluir i publicar i ja està! Si ara la gent no ve, ja tornaràn com puguin! 🙂

    Me gusta

    1. Ep, que encara no s’ha acabat (d’aqui el to be concluded). Hi ha un tercer capítol esperant a sortir el dissabte.
      Aquí també parla de somnis, somnis d’amor, que omplen igual o més que els de feina. Obviament que sembla precipitat, el vaig escriure en un temps i un espai molt limitat, no li podia donar el temps que volia. Pero es obvi que pasen setmanes fins que la relació es formalitza i es desenvolupa.
      Gracies pels consells, amb que tu segueixis comentant i l’altre gent ho intenti, a em va bé! xD

      Me gusta

Responder

