Capítol 0: Inauguració

En la vida he tingut molts projectes de tota mena: literaris, pictorics, cibernetics, personals… I la majoria han acabat a la paperera. He de reconeixer que si he desfet tants projectes ha estat, en la majoria dels cassos, per falta de motivació. Les coses no sortien com em pensava, la gent no hi possava interés i al final m’acabava cansant. Tampoc és que sigui una persona gaire persistent. Mai he trobat la passió per seguir endavant les meves idees. Prefereixo fugir i pensar que no són prou bones a reconeixer els meus errors i afrontar-los.

Però de cada derrota s’obté sempre una petita part de victoria. Cada fallida ens fa més forts, per molt que no ho notem. I amb cada batalla perduda, les nostres ansies de superar-nos creixen. És per això que estic aquí, per probar de superar-me a mi mateix, altre cop, com sempre.

I ara, deixant de banda el meu egocentrisme (que posiblement abundarà massa per aquí), començaré a parlar del blog. Abismos Literarios no té un tema concret. Neix com un recull d’escrits i relats redactats per mi, sobre els quals tothom pot disfrutar i opinar (m’agraden molt les opinions, per cert). Possiblement la meitat de coses que escric no les entendreu, potser perque són massa personals o perque no m’expresso clarament. Però això també forma part del camí de l’escriptor, trobar la manera d’expressar el que vols dir i que la gent t’entengui. Aquest és el camí que vull seguir.

Us donc la benvinguda a aquest racó de somnis, aquesta caixa de grills, aquest popurri de letres, aquest abisme literari.

Un comentario en “Capítol 0: Inauguració

  1. Em recordes a mi. Si he de contar les vegades que he volgut posar en marxa una idea brillant i l’he deixat a mitges per culpa de la poca motivació que m’han donat els altres, no acabaria mai.

    Sort, en aquest nou “viatge”

    Me gusta

Responder

